محل لوگو

ردیاب خودروی آهنربایی


چرا از ردیاب خودرو آهنربایی استفاده کنیم؟

استفاده از ردیاب خودرو ، برای هر ماشینی نیاز است. اگر تصور می کنید که دزدگیر ماشین و قفل فرمان ، برای جلوگیری از دزدی کفایت می کند ، کافیست جستجوی کوتاهی را در اینترنت انجام دهید "سرقت ماشین هایی که قفل فرمان ، قفل پدال و دزدگیر دارند" داشته باشید. این ابزارهای امنیتی ، فقط زمان دزدی را به تاخیر می اندازند ولی نمی تواند مانع سرقت خودرو کند! پس باید برای پس از دزدیده شدن خودرو نیز چاره ای اندیشید. پیشنهاد ما به شما ، خرید ردیاب خودرو است!

ردیاب آهنربایی NG8000 ، یکی از قوی ترین باتری هارا در رادیاب های خودرویی جهان دارد. این جی پی اس خودرو ، به سادگی و بدون نیاز به نصب بر روی ماشین راه اندازی می شود. همانطور که گفته شد ، یکی از دلایلی که این محصول توانسته خریداران خاص خود را داشته باشد ، باتری قدرتمند آن است!

یکی دیگر از ویژگی های رادیاب آهنربایی ، حافظه داخلی 64 مگابایتی آن است. این ردیاب ، در شرایط معمول ، به صورت آنلاین اطلاعات را ارسال کنید می خواهم و نیاز به حافظه داخلی ندارم. اما شرایط را در نظر بگیرید که شرایط آنتن دهی منطقه ای که خودرو در آن حضور دارد ، مناسب نیست. در این صورت ، اطلاعات بر روی حافظه داخلی ذخیره می شود و پس از بازگشت به مناسب مناسب ، اطلاعات کامل مسیرها روی پنل ردیابی ، قابل دسترسی خواهد بود.

برخی از خریداران ، ردیاب آهنربایی NG8000 را به عنوان ردیاب پشتیبان استفاده کنید. به این دلیل که سارقین حرفه ای ، ردیابی که داخل خودرو سیم کشی شده را پیدا کرده اند و آن را قطع کرده اند. برخی از سارقین هم پس از دزدیدن خودرو ، باتری خودرو را بر من دارند! در این شرایط ، رادیاب های معمولی که منبع برق آنها ، باتری ماشین است ، پس از چند ساعت ، غیرفعال می شود و امکان رادیابی خودرو ، وجود داشته است! در این شرایط ، ردیاب آهنربایی که باتری قدرتمند دارد ، می تواند بسیار زیاد به مکان یابی خودرو بسازد.

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما