محل لوگو

چگونه میتوان دستگاه شنود مخفی شده در منزل را پیدا کرد؟


نحوه تشخیص دستگاه های شنود در خانه؟

نگران دستگاه های شنود پنهان در سراسر خانه خود هستید؟ اگر مشکوک هستید که دچار اشکال شده اید ، راه هایی وجود دارد که می توانید بدون استخدام سرویس حرفه ای ، دوربین ها و میکروفون های مخفی را تشخیص دهید. فراموش نکنید که یک رفت و برگشت م effectiveثر ، روشی است که به طور منظم انجام می شود ، صرف نظر از اینکه در آخرین رفت و برگشت شما اشکالی در خانه خود پیدا کرده اید یا نه.
از چشم ها و گوش های خود استفاده کنید

دوربین کوچک رم خور
دوربین مخفی کوچک
دوربین شارژی کوچک
دستگاه شنود یاب k18
دستگاه دوربین یاب K18
ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب شخصی کوچک
ردیاب ماشین
ردیاب خودرو
دوربین مداربسته ارزان
دوربین شلنگی
دوربین آندوسکوپی
فروش دوربین داهوا
خرید دوربین داهوا

دوربین لامپی درمنزل

دستگاه ها یا دوربین های استراق سمع دارای اشکال و اندازه های مختلفی هستند ، بنابراین با بررسی دقیق محیط اطراف خود شروع کنید. هنگامی که در ابتدا خانه خود را برای دستگاه های شنود جارو می کنید ، بررسی کنید که آیا چیز جدیدی وجود دارد یا بی محل است. تمام وسایل مبلمان را با دست و چراغ قوه ، از جمله لبه های خارج از دید و قسمت زیرین ، دقیق بررسی کنید. در مورد هر شی تزئینی ، قاب عکس و بالش در خانه خود مراقبت یکسانی داشته باشید.

هنگامی که بدیهیات از راه خارج شد ، دوربین مداربسته ارزان قیمت لامپی وارد جزئیات شوید. در اطراف خانه خود قدم بزنید و رنگ بدنه یا لکه های کوچک روی دیوارها یا سقف و همچنین مقدار کمی گرد و غبار سفید روی تخته یا لبه ها را بررسی کنید. سپس ، تمام قفل های درب را آزمایش کرده و احساس و عملکرد معمولی آنها را بررسی کنید. همچنین موارد متعددی وجود دارد که هنگام جارو کردن خانه برای دستگاه های گوش دادن باید آنها را باز کنید/حذف کنید ، مانند:

صفحات سوئیچ برقی و پریزهای دیواری
آشکارسازهای دود
اتصالات چراغ دیوار و سقف
کاشی های سقف
ساعت ها
لامپ ها

در مرحله بعد ، شما باید گوش دهید. منتظر بمانید تا خانه شما خالی شود و صدای کمتری از ترافیک بیرون بیاید ،نصب دوربین مداربسته لامپی سپس همه وسایل برقی - از یخچال تا رایانه خود را خاموش کنید. گوش بده. وارد هر اتاق شوید و بی حرکت بایستید. در صورت شنیدن صدای وزوز نرم یا صداهای بوق ، آنها را پیگیری کنید.
دستگاه های شنود نیاز به قدرت دارند

فروش دوربین مداربسته بسته لامپی

همه اشکالات به منبع تغذیه احتیاج دارند و باتری ها دوام زیادی ندارند. به احتمال زیاد هر دستگاه شنود مخفی از منبع تغذیه ثابت و قابل اعتماد استفاده می کند ، بنابراین تمام سیم های قابل مشاهده و سیم های USB موجود در خانه خود را ردیابی کنید. در مرحله بعد ، روتر خود را بررسی کنید ، تمام دستگاه های متصل را بررسی کرده و موارد ناشناخته را علامت گذاری کنید.

از آنجا که ممکن است شنودگر اشکال را به منبع جداگانه متصل کرده باشد قیمت دوربین مداربسته لامپی را با یک سیگنال قوی در نزدیکی خانه خود بررسی کنید. و فراموش نکنید که استراق سمع کنندگان ممکن است با استفاده از میکروفون خود برای ضبط ، در دستگاه های موجود شما اشکال ایجاد کنند. تلفن همراه و رایانه خود را نیز از نظر وجود اشکال بررسی کنید.
از چندین آشکارساز دستگاه گوش کننده استفاده کنید

خرید دوربین مداربسته لامپی

پس از بازرسی اولیه ، می توانید اسکنرهایی را طراحی کنید که برای تشخیص اشکالات در خانه شما طراحی شده اند. اما هشدار دهید که بسیاری از اشکالات مجهز به فناوری برای از بین بردن اسکنرها هستند ، بنابراین برای انجام کار کامل باید چندین مورد را خریداری کنید.

آشکارساز فرکانس رادیویی می تواند فرستنده ها را اسکن کند. همه دستگاه های بی سیم ، از جمله تلفن های هوشمند و روترها را خاموش کنید ، سپس آشکارساز اشکال را به آرامی و با دقت در خانه خود جابجا کنید. هر چیزی که سیگنال رادیویی را پخش کند ، پیدا می شود. بسته به آشکارساز اشکال ، یا یک نمودار بصری از فعالیت را مشاهده می کنید و یا با نزدیک شدن به دستگاه گوش دادن صدایی بلندتر می شنوید.

یک آشکارساز اتصال غیر خطی می تواند به شما در یافتن وسایل الکترونیکی نیمه هادی کمک کند. با این حال ، آنچه را که این آشکارسازها پیدا می کنند به دقت بررسی کنید زیرا اقلام "ایمن" ، مانند میخ در دیوار ، می تواند مثبت کاذب ایجاد کند. اگر می خواهید یک جارو دقیق برای تشخیص دوربین ها و میکروفون های مخفی انجام دهید ، یک اسکنر فرکانس رادیویی برای تشخیص پرتوهای لیزر و تنظیمات انتقال مایکروویو خریداری کنید.
برنامه های تلفن برای تشخیص دوربین های مخفی و دستگاه های شنود

دستگاه شنود صدا
شنود مخفی کوچک
دوربین مداربسته مخفی
دوربین مداربسته کوچک
دوربین جاسوسی
دوربین خورشیدی
دوربین کوچک رم خور
نصب دوربین مخفی در منزل
دوربین جاسوسی منزل
دوربین مداربسته ارزان
دوربین مداربسته بیسیم
دوربین شلنگی

دوربین لامپی
دوربین فلتی
ساعت دوربین دار مخفی
ساعت رومیزی دوربین دار

برای جستجوی ویژه دوربین هایی که ممکن است در خانه شما کاشته شوند ، از اسکنر مادون قرمز یا اشعه مادون قرمز و ساطع کننده های نور مرئی استفاده کنید. همچنین می توانید از چراغ قوه برای درخشش لنز دوربین که نور را به عقب منعکس می کند ، استفاده کنید.

تلفن شما همچنین می تواند دوربین ها و میکروفون های مخفی را تشخیص دهد. برنامه های محبوب شامل Glint Finder برای تلفن های Android و Spy Hidden Camera Detector برای iOS است. یا ، مانند یک چراغ قوه معمولی ، می توانید از چراغ قوه تلفن هوشمند خود برای اسکن خانه خود برای یافتن لنزهای دوربین استفاده کنید.

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما