نصب دوربین جاسوسی در منزل و محل کار

 

نحوه انتخاب دوربین جاسوسی

دوربین کوچک مخفیدوربین کوچک مخفی

 

نحوه انتخاب دوربین جاسوسی

 

آیا مطمئن نیستید که به چه نوع دوربین جاسوسی مخفی نیاز دارید؟ امیدوارم این مقاله به شما کمک کند.

خرید دوربین مخفی کوچک

فروش دوربین مخفی کوچک

نصب دوربین مخفی کوچک

دوربین مخفی ریز

دوربین مداربسته کوچک

نصب دوربین کوچک در منزل

یک دوربین برای همه شرایط وجود ندارد ، بنابراین شما مکان مناسب را برای شروع جستجو کرده اید.

 

بسته به نیازهای شخصی شما ، این راهنما به شما کمک می کند نصب دوربین کوچک در منزل تا بهترین دوربین را برای موقعیت خود انتخاب کنید. و البته ، اگر سوالی دارید دوربین مداربسته کوچک، یک ایمیل برای ما ارسال کنید.

 

به دنبال دوربینی باشید که "ترکیب شود".دوربین مخفی ریز

شما باید اطمینان حاصل کنید که دوربین در پس زمینه ترکیب می شود. شما و خانواده تان خانه و سلیقه خود را می شناسید. بنابراین ، محصولی را انتخاب کنید که در ظاهر واضح به نظر نمی رسد.دوربین کوچک رم خور از طرف دیگر ، می توانید محصول را پنهان کنید ، بنابراین هیچ کس نمی تواند آن را ببیند. این اولین س yourال شماست ؛ آیا باید پنهان شود؟

 

شما نمی توانید ماشین حساب را در آشپزخانه قرار دهید دوربین یاب، بنابراین مکان و نوع محصول باید در نظر گرفته شود.

 

نظارت بر یک اتاق بسیار آسان است. محصولات متنوعی برای ضبط ویدئو و صدا در بازار وجود دارد.

دستگاه شنودیاب

شنودیاب

فرکانس یاب

شنودیاب حرفه ای

خرید دستگاه شنودیاب

فروش دستگاه شنودیاب

بهترین دستگاه شنودیاب

تغذیه باتری یا تغذیه اصلی قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید که آیا دوربین باتری می خواهید یا دوربین مخفی با سیم متصل/AC. مزایای هر نوع دوربین وجود دارد و نوع موقعیتی که می خواهید از دوربین خود استفاده کنید معمولاً تعیین می کند که از کدام دوربین استفاده کنید.

دستگاه شنودیاب k18

به عنوان مثال ، فرکانس یاب دوربین های مخفی باتری قابل حمل هستند و تقریباً در هر مکانی قابل نصب هستند ، زیرا نیازی به اتصال به پریز دیواری ندارند. دوربین یاب نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که باتری چقدر دوام می آورد. برخی از آنها فقط چند ساعت طول می کشد قیمت شنودیاب، در حالی که برخی دیگر چند روز طول می کشدشنودیاب به عنوان مثال ، اگر نیاز دارید چیزی را در خارج از منزل ، یا در یک وسیله نقلیه ، یا فقط در جایی بدون پریز برق در این نزدیکی نظارت کنید ، ممکن است دستگاه شنودیاب حرفه ای دوربین اصلی در این سناریو بهترین انتخاب نباشد. خرید دستگاه شنودیاب با این حال ، با دوربین های مخفی مجهز به AC شما هرگز نگران نگرانی های عمر باتری نیستید ، اما در مورد محل قرارگیری آنها محدودیت بیشتری دارید.

فروش دوربین فلتی

نکته بعدی این است نصب دوربین مخفی فلتی در منزل که آیا به ضبط خودکار یا جریان بی سیم نیاز دارید. ضبط خودکار رایج ترین شکل دوربین است زیرا مالک دوربین را جمع آوری کرده و پرونده ها را بعداً بررسی می کند. این به مالک (شما) اجازه می دهد تا به سلیقه شما بررسی کنددوربین فلتی. با این حال ، جریان بی سیم به شما امکان می دهد ضبط را به صورت زنده مرور کنید. مزایای روشنی برای این کار وجود دارد ،دوربین فلتی شارژی اما اگر زمان برای شما مهم است قیمت دوربین فلتی، همیشه برای شما راحت یا امکان پذیر نیست که به طور مداوم وضعیت را مرور کنید. قبول کنید همه مشغول هستیم.خرید دوربین فلتی

 

چند محصول موجود است لامپ دوربین دار که به شما امکان می دهد برای پخش در آینده و همچنین پخش Wi-Fi روی دستگاه ضبط کنید. تنظیمات کمی بیشتر طول می کشد قیمت دوربین مداربسته لامپی، اما ما دستورالعمل های اولیه را شامل می شویم و برای پخش مستقیم به اینترنت پهن باند یا فیبر نیاز داریم. اینها را می توانید دوربین لامپی در بخش دوربین های جاسوسی Wifi پیدا کنید.

 

نکته بعدی این است که چگونه می خواهید آنچه را که دوربین مخفی شما ثبت می کند ساعت دوربین دار بررسی کنید. ساده ترین استفاده از دوربین های مخفی ، ساعت رومیزی دوربین دار رضبط خودکار/دوربین های مخفی "همه در یک" است. اینها دستگاههای مستقل هستند که روی حافظه داخلی یا کارت micro micro قابل جابجایی ضبط می شوند.قیمت ساعت دوربیندار برای مشاهده ویدئوی ضبط شده خود ، باید دوربین را به رایانه خود وصل کنید یا روش دلخواه را برای حذف کارت حافظه micro SD و مشاهده دوربین مخفی در ساعت پخش در رایانه خود بعداً متصل کنید.

قیمت دوربین شلنگی

برخی از ملاحظات دیگر این است دوربین دفینه که کجا دوربین را مخفی کنید و کجا/ چه چیزی را ضبط کنید یا دوربین را روی آن مشاهده کنید. دوربین می تواند به راحتی در یک ظرف میوه پنهان شود یا می توانید چیزی را برای مخفی کردن دوربین در داخل بسازید. دوربین شلنگی اکثر دوربین های مینی بی سیم دارای یک لنز سوراخ کوچک هستند دوربین آندسکوپی ، بنابراین می توانید آنها را به راحتی در یک کتاب یا جعبه یا هر چیز دیگری که فکر می کنید پنهان کنید. حتی می توانید دوربین را داخل دریچه هوا قرار دهید و به بیرون نگاه کنید. ضبط احتمالاً بزرگترین مانع است.خریددوربین شلنگی همچنین می توانید ضبط کننده ویدیویی دیجیتال با فعال سازی حرکت داشته باشید. این احتمالاً انتخاب بهتری است.فروش دوربین شلنگی