بهترین دستگاه شنود جاسوسی

بهترین دستگاه شنود جاسوسی GSM موجود در بازار چیست؟

دستگاه شنوددستگاه شنود

 

 

 

 

بهترین دستگاه شنود جاسوسی کوچک

 

دستگاه های گوش دادن GSM معمولاً باگ های جاسوسی یا دستگاه های باگ نیز نامیده می شوند. آنچه مهم است این است که هدف کار خود را در نظر بگیرید. فروش دستگاه شنود هدف تعیین می کند که آیا دستگاه باید در داخل یک محصول پنهان شود یا یک محصول مستقل.خرید دستگاه شنود منطقی است که ابتدا این را تعیین کنیم.


دستگاه شنود خودرو

دستگاه شنود کوچک

دستگاه شنود مخفی

دستگاه شنود حرفه ای

دستگاه شنود ارزان قیمت

شنود مخفی ریز

به عنوان مثال: آیا می خواهید اطمینان حاصل کنید دستگاه شنود برا ی منزل که فرزندان شما در خانه شما مهمانی یا دوستی ندارند ، در حالی که شما دور هستید. مشتریان ما ترجیح می دهند یک دستگاه باهوش تر داشته باشند که در داخل یک محصول پنهان شده است.دستگاه شنود برای خودرو در حالی که یک دستگاه گوش دادن ممکن است به عنوان ماشین حساب یا ماوس پنهان شود ، اشکالات گوش دادن به صدای GSM همچنین می تواند به عنوان وسایل اتاق مانند پریز برق ، پرفروش ترین دستگاه شنود آداپتورهای اصلی یا سیم های فرعی پوشانده شود. این موارد به احتمال زیاد ناخواسته از یک اتاق حذف می شوند. برای مشاهده این دستگاه ها لطفاً روی Listening Devices کلیک کنید.


چگونه دستگاه شنود را مخفی کنیم؟<br/>

از سوی دیگر ، اگر مایل به محافظت از اتومبیل خود هستید ، یک دستگاه گوش دادن مستقل GSM راه حل منطقی تر خواهد بود. پرفروش ترین دستگاه شنود جاسوسی GSM پرفروش ترین دستگاه ما است زیرا دارای تمام ویژگی های ذکر شده در زیر است. برای خرید این کالا روی پیوند خرید این کالا کلیک کنید

 

ویژگی های مختلف دستگاه شنود GSM چیست؟

 

اکثر دستگاه های گوش دادن GSM یا اشکالات Spy درست مانند داشتن یک تلفن همراه در منطقه مورد استفاده هستند. تنها کاری که دستگاه شنود کوچک از شما می خواهد انجام دهید این است که دستگاه را با قرار دادن کابل در شارژر USB ، قرار دادن سیم کارت با اعتبار یا سیم کارت قرارداد ، شارژ کنید تا آن را در شبکه انتخابی فعال نگه دارید. هنگامی که در محل هستید قیمت دستگاه شنود می توانید دستگاه را از هر نقطه در جهان فراخوانی کنید. هنگامی که دستگاه به تماس شما پاسخ می دهد ، می توانید به آنچه در آن زمان در منطقه استفاده می شود گوش دهید.

 

تماس خودکار

لامپ دوربین دار ارزان قیمت
دوربین لامپی رومیزی

هنگامی که صدا را در منطقه مورد استفاده تشخیص داد ، دستگاه تماس گیرنده را قادر می سازد تا با شما تماس بگیرد. این می تواند م ifثر باشد اگر می خواهید دوربین مداربسته لامپی ضد آب در وقت دستگاه خود تماس بگیرید و نیازی به گوش دادن غیر ضروری ندارید. این یک راه عالی برای اطمینان از این است که هیچ اقدامی را در ناحیه ای که دستگاه در آن قرار دارد از دست ندهید.

 

دوربین مداربسته لامپیدوربین مداربسته لامپی

 

 

 


قیمت دوربین مداربسته لامپی

لطفاً به خاطر داشته باشید که برای تماس دستگاه با شما نیاز است لامپ دوربین دار که سیم کارت دارای اعتبار باشد. این امر به این دلیل است که دستگاه همانند تلفن همراه با شما تماس می گیرد. بنابراین ، تمام هزینه های شما هزینه تماس است. دوربین لامپی برای مغازه در صورت وارد کردن سیم کارت قرارداد یا payg با دقیقه های فراگیر ، تماس ها در تعرفه سیم کارت ها خواهد بود. شما به سیم کارت های خاصی احتیاج ندارید خرید دوربین لامپی و ما نیز شما را به هیچ قراردادی نمی بندیم. تا زمانی که GSM باشد ، می توانید هر سیم کارت را در دستگاه قرار دهید. در انگلستان EE ، Vodafone ، Virgin یا Lebara را توصیه می کنیم. طبق تجربه شما معمولاً EE یا Vodafone به شما پوشش کافی می دهند. جایی که یکی کار نمی کند ، دوربین لامپ دار دیگری به طور معمول کار می کند. فقط به یاد داشته باشید که شبکه های 3G فقط مانند O2 & £ Network با هیچ گونه اشکال جاسوسی gsm در انگلستان کار نمی کنند.

 

حساسیت قابل تنظیم

 

برخی از دستگاه های دوربین لامپی تماس خودکار نیز دارای حساسیت قابل تنظیم هستند. این امر باعث می شود که مالک بتواند سطح نویز زمینه را تنظیم کند که دستگاه به آن پاسخ می دهد.نصب دوربین لامپی در حالی که برای استفاده معمولی ، مدلهای تماس خودکار برای استفاده عمومی بیش از حد کافی هستند. مدل های حساسیت قابل تنظیم ارتقا یافته و به همین دلیل حساس تر هستند.دوربین اس کیو تی کوچک آهنربایی این نوع دستگاه برای سناریویی مفید است که در آن می خواهید دستگاه با کوچکترین سر و صدا با شما تماس بگیرد. این ممکن است زمانی باشد که در ناحیه مورد استفاده فروش دوربین لامپی نویز کمی در زمین وجود داشته باشد یا اصلا وجود نداشته باشد. در مقیاس مخالف ، اگر بخواهید از وسیله نقلیه خود محافظت کنید ، ممکن است در ناحیه استفاده نویز معمولی وجود داشته باشددوربین کوچک آهنربایی شاید فقط دوست داشته باشید که دستگاه با شما تماس بگیرد وقتی وسیله نقلیه آسیب دیده یا شکسته شده باشد. بنابراین ، این نوع دستگاه را می توان طوری تنظیم کرد که فقط با صدای زیاد با شما تماس بگیرد.

 

از آنجا که دستگاه های GSM فقط روی سیم کارت های GSM کار می کنند ، قیمت دوربین مخفی کوچک sqt انتخاب شبکه مناسب ضروری است. در انگلستان ما با موفقیت از دستگاه های گوش دادن GSM در EE ، Virgin و Vodafone استفاده می کنیم. بنابراین ، گزینه های زیادی برای اطمینان از انتخاب شبکه با بهترین دریافت در زمینه استفاده وجود دارد. طبق تجربه شما معمولاً EE یا Vodafone به شما پوشش کافی می دهند.دوربین مداربسته ارزان قیمت جایی که یکی به طور معمول کار نمی کند. فقط به خاطر داشته باشید که شبکه های 3G مانند O2 & 3 Network با هیچ گونه اشکال جاسوسی gsm در انگلستان کار نمی کنند.دوربین آهنربایی در اکثر کشورهای جهان ، به استثنای استرالیا ، شبکه های GSM وجود دارد. دستگاه های شنیداری که ما می فروشیم ، همه محصولات با کیفیتی هستند و در سراسر جهان کار می کنند ، به جز استرالیا. استرالیا تنها کشوری است که ما از این دستگاه شنود پشتیبانی نمی کنیم. برای مشاهده طیف وسیعی از اشکالات دوربین جاسوسی و دستگاه شنود روی پیوند کلیک کنید.

 

دوربین خودرودوربین خودرو

 

دستگاه های ضبط صدا

دوربین ماشین

دوربین سگ

دوربین خودرو

دوربین مخفی

دوربین مداربسته ارزان قیمت

دوربین فیلم برداری کوچک

دوربین مداربسته مخفی

دوربین کوچک شارژی

دوربین وای فای کوچک

دوربین شارژی مخفی

دوربین فلتی

دوربین مخفی کوچک

دستگاههای گوش دادن اشکالات جاسوسی GSM امکان ضبط صدا را ندارند.خرید دوربین اس کیو تی آنها در نظر گرفته شده است برای نظارت بر منطقه استفاده. نگران نباشید ، ما دستگاه های مختلف ضبط صدا را می فروشیم که در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. دوربین کوچکsqt اینها را می توان برای نگهداری سوابق با یک دیکتافون اولیه یا یک دستگاه ضبط مینیاتوری استفاده کرد.