پیدا کردن دوربین مخفی جاسوسی

چگونه می توان دوربین جاسوسی را در اتاق هتل خود بررسی کرد؟

 

آیا هنگام ورود به اتاق هتل احتیاط می کنید؟ احتمالاً سناریوهایی را دیده اید یا شنیده اید که هنگام رزرو بی گناه در اتاق هتل یا AirBNB ثبت می شوند. دوربین یاب اگر 5 مرحله ساده زیر را دنبال کنید ، می توانید از حریم خصوصی خود در برابر دیگران محافظت کنید.

دستگاه شنودیاب
دستگاه شنودیاب

 

 

5 مرحله برای بررسی اتاق هتل از نظر دوربین جاسوسی یا دستگاه شنود.

 

1. محیط اطراف را اسکن کنید

با محیط موقت خود آشنا شوید.دوربین مخفی کوچک این که آیا فقط یک شب اقامت دارید یا چند هفته ، منطقی است که ابتدا اتاق را مرور کنید.

مکانهای متداول برای بررسی مواردی که احتمال پنهان شدن دستگاه شنود بیشتر است عبارتند از:

 

دستگاه شنودیاب
دستگاه شنودیاب

 

دوربین لامپی

لامپ دوربین دار

دوربین مداربسته لامپی

لامپ دوربین دار
لامپ دوربین دار

 

مبلمان دیواری مانند ساعت و قاب عکس

پریزهای برق و سیم های فرعی

کوسن ها

جعبه های بافت

لامپ های رومیزی

آشکارسازهای دود و آلارم CO2

 

2. به دنبال چراغ چشمک زن باشید

بسیاری از دوربین های مدار بسته کوچک مخفی دارای چراغ چشمک زن هستند تا زمان کارکرد آن را مشخص کنند. چراغ ها را خاموش کنید زیرا راحت تر می توانید لنز چشمک زن را در نور کم پیدا کنید.دوربین مخفی کوچک به خاطر داشته باشید که اتاق را در جهت عقربه های ساعت جارو کنید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.

 

3. از تلفن همراه خود استفاده کنید

دوربین جاسوسی می تواند هنگام تماس با تلفن همراه نویز و تداخل ایجاد کنند. در جهت عقربه های ساعت بچرخیدساعت دوربین دار و در صورت قطع تماس متوقف شوید.

 

4. از چراغ تلفن همراه خود استفاده کنید

دوربین مداربسته ارزان قیمت

یکی از م effectiveثرترین روش های قرار دادن لنز دوربین خاموش کردن چراغ های اتاق است. چراغ قوه را روشن کرده و اتاق را در جهت عقربه های ساعت جارو کنید.دوربین فلتی شما به دنبال بازتابی از لنز هستید. اگر یک لنز قابل مشاهده وجود دارد که نور را به عقب منعکس می کند ، به دنبال بازتاب باشید و بیشتر تحقیق کنید.

 

5. آینه ها را بررسی کنید

آینه ها می توانند دوربین مخفی بیسیم را در پشت خود پنهان کنند ، زیرا ممکن است یک طرفه باشد. همیشه بهتر است آینه را بررسی کنید ، به خصوص اگر آنها با دیوار یا عمیق همخوانی نداشته باشند.

دست خود را روی جلوی شیشه آینه بگذارید. خرید دوربین مخفی به دنبال فاصله بین بازتاب و دست خود باشید (اگر وجود دارد ، خوب هستید. اگر نه ، ممکن است چیزی در آنجا پنهان شده باشد).

اولین جایی که باید بررسی کنید حمام است فروش دوربین مخفی، آخرین چیزی که می خواهید کسی است که لحظات صمیمی شما را مشاهده یا ضبط می کند. اگر آینه را با دقت بردارید ، باید بتوانید یک آینه دستکاری شده یا در واقع دستگاهی را که در پشت آن پنهان شده است ، تشخیص دهید.نصب دوربین مخفی در منزل

دستگاه شنودیاب

شنودیاب

دوربین یاب

فروش دستگاه شنودیاب