محل لوگو

معرفی بهترین دوربین مخفی



بهترین دوربین های جاسوسی مخفی

 

 

 

فناوری به ویژه در فناوری طراحی DVR با سرعت زیادی در حال حرکت است. ما همیشه به امنیت بیشتری نیاز داریم، به خصوص زمانی که نیاز داریم خانه ها و مناطق اداری خود را تحت نظارت نگه داریم. به عنوان مثال، اگر برای جلوگیری از هر گونه تصادف یا سوء استفاده، نیاز به نظارت بر پرستاران، کودکان، بستگان مسن، حیوانات خانگی یا کارمندان خود دارید، به بهترین دوربین های جاسوسی و امنیتی مخفی موجود در بازار نیاز دارید.

 

چرا دوربین جاسوسی مخفی بخریم؟

 

ممکن است همیشه در خانه یا اطراف محل کار خود نباشید. و بسیاری از اتفاقات ممکن است در غیاب شما رخ دهد که یا نیاز به توجه یا اقدام فوری شما دارد. دلایل اصلی ضروری بودن دوربین جاسوسی مخفی عبارتند از:

 

1. نظارت بر محل کار

2. امنیت خانه

3. ایمنی کودکان و بستگان مسن.

4. امنیت حیوانات خانگی

 

نحوه انتخاب بهترین دوربین جاسوسی مخفی

 

بر اساس هدفی که این دوربین برای آن مورد نیاز است، چند نکته وجود دارد که باید قبل از انتخاب دوربین در نظر داشته باشید. طرح های مختلفی برای مناطق مختلف در نظر گرفته شده است و عملکردها با هر دوربین متفاوت است. دوربین های مخفی معمولاً در دستگاه ها یا اشیاء مشترک ساخته می شوند تا از شناسایی جلوگیری کنند.

 

1.شارژرها و آداپتورها

 

معمولاً این دوربین ها زمانی کار می کنند که به پریز وصل شوند. آنها برای نظارت خانگی عالی هستند و با یک کارت micro SD اضافی اختیاری 32 گیگابایتی سازگار هستند که زمان ضبط چهار تا شش ساعت را به آنها می دهد. این دستگاه چند کاره است زیرا به عنوان شارژر نیز کار می کند و پیام های هشدار ارسال می کند.

 

2. پریزهای برق

 

اینها به راحتی نصب می شوند و به باتری نیاز ندارند زیرا روی منبع برق کار می کنند. تشخیص آنها سخت است و برای هر منطقه ای که دارای پریز برق است، که در هر خانه یا فضای اداری است، عالی هستند.

 

3. درایوهای فلش

 

برای دفاتر، اینها بسیار رایج هستند. این بدان معنی است که آنها موثر و غیرقابل شناسایی هستند. آنها در حال حاضر گزینه اضافه کردن تا 32 گیگابایت حافظه در فرمت درایو فلش را ارائه می دهند، با این حال، ما دستگاه دیگری داریم که می تواند تا 32 گیگابایت را پشتیبانی کند.

 

4.ساعت دیجیتال.

 

اینها بسیار مفید هستند زیرا می توانند دوربین های جاسوسی عالی در خانه یا دفتر کار باشند. برخی از آن‌ها با گوشی‌های هوشمند سازگار هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی با استفاده از نرم‌افزارهای خاص و Wifi کنترل کرد و به شما امکان دسترسی به دوربین خود را از هر کجا و در هر زمان می‌دهد.

 

5. قلم.

 

اینها بهترین دوربین های جاسوسی قابل حمل هستند که برای دفتر یا خانه شما مناسب هستند. آنها مجهز به لنزهای کوچک هستند و دارای طرح های عالی هستند. روزنامه نگاران و سایر مشاغل مرتبط با جاسوسی از عملکرد دید در شب و ویدیوهای باکیفیت قدردانی می کنند.

 

6. ماشین حساب های رومیزی.

 

اینها برای دفاتر عالی هستند. آنها چند عملکردی هستند و با ارتقاء حافظه 8 گیگابایتی عرضه می شوند.

 

7. رخت آویز.

 

آنها با تشخیص حرکت عرضه می شوند و برای خانه شما عالی هستند. آنها می توانند با هر فضای داخلی مطابقت داشته باشند و سبک وزن هستند، به راحتی نصب می شوند و فیلم های با کیفیت بالا ارائه می دهند. این ها با کارت های MicroSD مختلف سازگار هستند. آنها معمولاً "plug and play" هستند و به ابزار یا نرم افزار خاصی نیاز ندارند.

 

8. مینی کم.

 

اینها دوربین های کوچکی هستند که اغلب شناسایی نمی شوند زیرا می توانند روی هر سطحی نصب شوند. آنها با باتری های قابل شارژ کوچک، میکروفون داخلی و چراغ های LED عرضه می شوند. آنها از عکسبرداری در هنگام شارژ، دید در شب و فیلمبرداری با کیفیت بالا حتی در شب پشتیبانی می کنند.

 

9. آشکارسازهای دود.

 

اینها برای خانه، فضاهای اداری، مغازه ها، مناطق عمومی و راهروها عالی هستند. آنها ویدئوهای باکیفیت و میدان دید وسیعی را در منطقه ارائه می دهند که معمولاً بین 120 تا 170 درجه است. حالت دید در شب آنها برای شرایط کم نور عالی است.

 

10. دوربین های مخفی در فضای باز.

 

اینها برای اطمینان از اینکه دارایی شما محافظت شده و تحت نظارت است عالی هستند. نه تنها افراد بلکه حیوانات نیز می توانند به اموال شما آسیب وارد کنند. اکثر آنها ضد آب، غیرقابل شناسایی هستند و از حالت دید در شب پشتیبانی می کنند.

 

هنگام خرید دوربین مخفی چه نکاتی را باید در نظر گرفت

 

شما می توانید یک دوربین را بر اساس عملکردی که می خواهید انجام دهد انتخاب کنید. دوربین‌های پلاگین و بازی، دوربین‌های بی‌سیم، دوربین‌های سیمی، دوربین‌های با باتری، دوربین‌های IP و دوربین‌های عکاسی خودکار وجود دارند. همچنین ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

 

1. کیفیت فیلم تولید شده

ظرفیت پشتیبانی از حافظه کارت SD 2.

3. حالت دید در شب.

4. شرایط فیلمبرداری در نور کم.

5. قابلیت پخش Wi-Fi.

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما