محل لوگو

مکان هایی برای مخفی کردن دوربین


مکان هایی برای مخفی کردن دوربین

6 مکان برای مخفی کردن دوربین فیلمبرداری

 

دوربین مخفی

1. با خرید گل مصنوعی، اصلاً نیازی به مراقبت از آن نخواهید داشت، چه برسد به اینکه به آن آب بدهید. به سادگی می توانید از گلدان یا شاخ و برگ این گیاه برای محل قرارگیری دوربین فیلمبرداری استفاده کنید که در زمانی که مثلا سر کار هستید، آرامش خانه شما را به دنبال خواهد داشت.

2. اگر می خواهید دوربینتان بماند
نه حتی با تجربه ترین خانه ها، پس باید آن را در یک اسباب بازی نرم قرار دهید که می تواند در مهمترین مکان قرار گیرد.

3. چنین چیزی را در آپارتمان خود به عنوان یک جعبه ساده پر از پارچه های مختلف بپذیرید،دوربین مداربسته مخفی احتمالاً دزد را مورد توجه قرار نمی دهد. و خود چنین "جعبه" را در زیر قدرت بسازید. برای انجام این کار، باید یک سوراخ در جعبه دوربین ایجاد کنید و سپس با قرار دادن انواع فلپ های پارچه ای در جعبه آن را پنهان کنید.
مایکل بی جردن در حال قرار ملاقات با لوری هاروی، دختر استیو هاروی است
زیبایی او
به محض شنیدن در مورد عشق شروع به فریاد زدن با صدای بلند می کنید؟
رسانه لایم لایت

4. در صورتی که دوربین مداربسته همراه را می توان بر روی دیوار نصب کرد، سپس پوشش زیر محفظه، که باید کاملا خالی باشد، سوئیچ دیواری روشن است.

5. همانطور که تمرین نشان می دهد، سارقان آپارتمان کتاب ها را از کمد یا قفسه آپارتمان شما می کشند. یکی از گزینه هایی که با آن می توانید دوربین را مخفی کنید صحافی کتابی است که با زمان حال فرقی ندارد.

6. دوربین فیلمبرداری را می توان در یک گلدان زیبا پنهان کرد.

 

کارشناسان به طور مداوم در تلاش هستند تا زندگی یک فرد عادی را آسان تر و راحت تر کنند. متأسفانه، دستاوردهای آنها اغلب یک برنامه کاملاً متفاوت پیدا می کند!

از دوربین‌های مینیاتوری که در گوشی‌های هوشمند هستند استفاده کنید. به نظر می رسد، هیچ جرمی در مورد آنها وجود ندارد. قیمت دوربین مداربسته با این حال، با استفاده از همان دوربین‌هایی که در حالت عادی روی دیوارها پنهان شده‌اند، حرامزاده‌ها موفق می‌شوند مردم را به نامناسب‌ترین مکان‌ها ردیابی کنند.

چنین قلاب‌هایی را در حمام‌های هتل، مغازه‌ها، غرفه‌های رفاهی و توالت‌های عمومی آویزان کنید. آنها «ویدئوی تند» را حذف می‌کنند، که سپس وارد دستان منحرف‌های مختلف می‌شود.

 

در ابتدا، چنین دستگاه هایی به عنوان جایگزینی برای دوربین های نظارتی معمولی ساخته شدند. اما جنایتکاران به سرعت دستگاهی را اختصاص دادند که در ابتدا برای استفاده علیه خودشان استفاده می شد. اکنون پلیس در بسیاری از کشورها زنگ خطر را به صدا در آورده است.


مشابه "معجزه فناوری" وجود دارد. قلاب به هر سطح صافی چسبانده می شود، دوربین مداربسته سنسور حرکت را می چرخاند یا به صورت دستی از راه دور می چرخد. قدرت دوربین 120 دقیقه ضبط مداوم را می گیرد. برای یک مهاجم منصف


در این آگهی این دستگاه ها با واژه ای جدید در وسایل ایمنی کار و منزل نامیده می شود. فقط ارتفاع پایه قلاب در استفاده از آن به عنوان سیگنال تصویری اختلال ایجاد می کند. و رئیس که می خواست آنها را در محل کار اعمال کند، نباید فراموش کند: چنین کنترل ویدیویی بر کارمندان بدون رضایت او صراحتاً غیرقانونی است!

حتی در مرفه ترین نقاط شهر، آپارتمان ها و خانه ها گاهی به سرقت می رود، اما آیا این دلیلی نیست که به فکر ایجاد یک سیستم امنیتی باشیم؟ تعدادی از افراد بر این باورند که می توان هم دزدگیرهای بی اهمیت و نه با کیفیت را محدود کرد، اما افرادی هستند که به موضوع ایمنی اموال خود به طور جدی و نه تنها برخورد می کنند. استفاده از دزدگیر پارامتر اصلی امنیت خانه است، اما می تواند بارها این امنیت را با نصب دوربین های مخفی و نظارت تصویری نصب شده بهبود بخشد.

متخصصان توصیه می کنند که نصب نظارت تصویری در خانه را با نصب یک دیسک ویدئویی در درب ورودی شروع کنید. تقریباً فرسوده شده است، اما بسیار مؤثر است. این اقدام به شما این امکان را می دهد که بسیاری از موقعیت های منفی را منتقل کنید و والدین پس از نصب چشمی مطمئن باشند که کودک نمی تواند در را به روی غریبه ها باز کند و هر اتفاقی که در درب می افتد با دقت در سیستم دوربین مداربسته ثبت می شود.

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما